امشب کلاسم تموم شد

دوتا امتحانمو دادم و تمومممم

دلم گرفت

بعد امتحان ما ۵ تا خیر سر رفتیم از ارسی بستنی گرفتیم

خیلی عجیب بود

دلم واسش تنگ میشه

عادت ندارم اینقدر نبینمشون

راستی راستی نزدیک ۱ ماه نمیبنمش

چه قدرم لباس امروزش بهش میاد

دیک تعطیلم و باید یک برنامه تپلی واسه این مدت بریزم

راستی اینستامم نصب کردم

و

فردام ک با مامانم میرم خرید

چه خریه ها

هم هیچی نگفت

یعنی واقعا هیچی

عجیبه

منتظرم ببینم چی‌میشه واسه ویسا

سما گفت ارسی گفته میترا جز یکی از ۳ نفره 🤗