امشب کلاسم تموم شد
دوتا امتحانمو دادم و تمومممم
دلم گرفت
بعد امتحان ما ۵ تا خیر سر رفتیم از ارسی بستنی گرفتیم
خیلی عجیب بود
دلم واسش تنگ میشه
عادت ندارم اینقدر نبینمشون
راستی راستی نزدیک ۱ ماه نمیبنمش
چه قدرم لباس امروزش بهش میاد
دیک تعطیلم و باید یک برنامه تپلی واسه این مدت بریزم
راستی اینستامم نصب کردم
و
فردام ک با مامانم میرم خرید
چه خریه ها
هم هیچی نگفت
یعنی واقعا هیچی
عجیبه
منتظرم ببینم چیمیشه واسه ویسا
سما گفت ارسی گفته میترا جز یکی از ۳ نفره 🤗
+ نوشته شده در شنبه چهارم آذر ۱۴۰۲ ساعت 23:55 توسط
|