امشب چهارشنبه

حالا یا ۱۲ یا ۱۳ دی نمیدونم واقعا

کلاس ناهید ک تموم شد با سپیده رفتیم تو کوچه تا کوکی بخوریم

بعدش ک داشت میومد من امدم تو تا نبینمش

رفتم تو افیس ک پاور بگییرم

دم در داشت میومد تو رفتم اون ور ک نبیمنش‌بعدش پاور ک گرفتم گفتم سرمو میندارم پایین بعد بدو میرم

از کنارش ک رد شدم اصلا نگاهش نکردم بعد دیدم سپیده داره باهاش صحبت میکنه گفتم اینجا چی کار میکنی ندا سر کلاسه همونجا محبور شدم بهش سلام کنم

نامرد یک جوری نگاه میکنه ادم به خودش و احساسش شک میکنه

دقیقا مثل خلوک نگاه میکنه

چشاشو گشاد میکنه خیره خیره بهت نگاه میکنه که ادم دوست داره زارت بره بپره بغلش

ولی اون نگاه مشتاق چیز نرمالی چون چهره اشنا دیده اینجوری شده

اگر نه میومد میگفت بعد این همه مدت

واقعا دوست ندارم ببینمش‌ دیدنش اذیتم میکنه متاسفانه

مثل این معتادا شدم میدونم ضرر داره دیدنش ولی دوست دارم بازم ببینمش

فردا مهمونی دعوتم

کارای ندا همش مونده

بازم دوست دارم یک چیز خوشگل براش بگیرم

منظورم نداست ها

الان استوری‌گذاشتم اگر اون گاو ریپلای زد

من اسمم این نیست

ولی نگاهش دروغ نمیگه

اون وقتی منو میبینه خوشحال میشه

بیا قبول کنیم

خوب امروز ۹ دی بود

و کلاس زبان ترم جدید شروع شدددد.

برای شروع بگم که کلاس با ندا خوب بود

ناهیدو ندیدیم امروز

و اینکه یک عالمه چیز خوشگل موسسه بهمون داد

مثل جامدادی قهوه و کوکی و شکلات

خیلی کیوتن

مخصوصا جامدادی ک توش یک عالمه خنزل پنزل بود

من سپیده این ترم تنهاییم

یکم به خاطر این قضیه حوصلمون سر میره

ولی خوب

باید با بچه های جدید کانکت بشیم

ارسی دیدم

هر چند ک میگفتم دوست ندارم ببینمش ولی ته دلم دوست داشتم

قبل ما کلاس نداره

اینقدر خوشحال بود

خیلی وقت بود خبری نداشتم ازش ولی امروز ک دیدمش‌خیلی خوشحال و خندون بود

شاید اون منو دوست نداشته باشه که زیاد مهم نیست

ولی دوست دارم خوشحال باشه همیشه

و امروز خوشحال بود

پس دیگه میشه گفت باید سعی کنم کم کم این دفتر ببندم

از بچه های کلاس جدیدم بگم

کلا ۷ نفریم

دو نفر از بچه ها کاپلن

بقیه مجرد

بجه های خوبین دنبال واقعا درسن مشخصه از چهره ها

یکیشون خیلی گوگولی بود

اسمش موئید بود

اسمشم خاصه

خوشم امد ازش

پسر درسخونی بود همسن خودمونه شیمی میخونه ارشد فردوسی

از اول چشم مارا گرفت در گروه

فک کنم این ترم بتونیم با بچه ها خیلی خوب کانکت بشیم چون تعداد مون خیلی کمه

و بچه هام همه نااشنان

همین به این قضیه کمک میکنه

تقریبا رنج سنی ام نزدیک به همه و این مهمه

امروز زبان خوندم

ولی مالی نه

رانندگی ام نه

حالا باید برنامه بچینم ک ببینم چی‌میشه

شروع دوباره

امروز ۸ دی ۱۴۰۲

حالم به شدت خرابه

دوباره دیوانه شدم . اینقدر دیوانه که فقط باید بگیرم بخوابم

فک کنم نزدیک یک ماهه ک من اینجا هیچی ننوشتم

به خاطر اینکه تو این مدت یا مریض بودم یا پریود یا بی اعصاب

تو این مدت د مورد مهاجرت تصمیم عوض شد

واقعا نمیدونم چرا

ولی دیگه اونقدارم مطمئن نیستم

گفتم برای ارشد بخونم پاشم برم تهران

ولی الان یک ماه و اندی مونده و من هنوز جدی هیچ کاری واسه ارشد نکردم این افتضاح

قضیه رانندگی ام ک شده قوز بالاقوز

زبانم ک نگم براتون

جدا تو این ماه من داشتم چی کار میکردم

اولش ک پریود بودم با سرما خوردگی

بعدش سرما خوردم ۲ هفته

بعدش یکم خوب بود و شب یلدا بود

بعدش پریود شدم دوباره

و کلا وضعی داریم من

خلاصه که فردا داره کلاس جدیدم شروع میشه با استادای حدید

خدا کنه ارسی نببینم

دوست ندارم واقعا . نمیدونم چرا ولی دوست ندارم که باهاش فیس تو فیس بشم

چون من یک حسی داشتم و اون نداشت

چند وقت پیشا یک چیز قشنگی دیدم

نوشته بود که اگر پسری بهتون توجه نمیکنه یعنی واقعا براش مهم نیستین ک توجه کنه

ولی دخترا قضیشون فرق میکنه

هیییی

حالا ولش کن اون الان خیلی مشکل خاصی نیست الان من با جیزای جدی و مهم تری سرو کله دارم

یک ارشد

دو زبان

سه رانندگی

اگر اینارو منیج نکنم از خودم راضی نمیشم که این خیلی بده

یعنی گور بابای بقیه

باید خودم از خودم راضی باشم

پس باید یک فکر جدی بکنم ت بتونم همرو هندل کنم

فردا شنبه است

کلاس‌زبانمم شروع میشه

و میتونه یک شروع خوب برای همه چیز باشه

فردل صبح زود بیدار شم

اول بشینم لغتارو حفظ کنم

برم حموم

بعدش میتونم یکم فرمول حفظ کنم

بخوابم

برم کلاس زبان

و اشتی کنم با دفتر برنامه ریزی

این دوتارو منیج کنم رانندگی ام میتونم کنترلش کنم

فقط لازمه به خودم یاداوری کنم که من تنها گسی بودم که دفعه دوم گواهینامه گرفت

من تنها گسی بودم که ۳ دفعه شاگرد اول کلاس شد

من تنها کسی بودم که تو دانشگاه بهترین ارائه هارو داشت

من تنها کسی بودم که درس بانکداری ۴۹ تست درست زد

و من همیشه بهترین جزوه هارو داشتم و دارم

پس به خودت افتخار کن

و کم نیار

فردا صبح بیدار شو

و بهترین خودت خلق کن

و کم نیار

در‌گریختن رستگاری نیست

بمان و از خودت چیزی بساز ک نشکند 🙆‍♀️